Saturday, June 15, 2013

Mealshake multivitamin anak-anak

Mealshake Shaklee adalah suplemen, bukannya makanan rugi untuk kanak – kanak dan bukannya pengganti makanan harian untuk anak anda.

Mealshake Shaklee memang sesuai untuk anda , anak-anak dan Family. Ia menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.

Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lacthalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.


Kembalikan selera anak kita
Bahagia nya kita sebagai mak-mak dan ayah-ayah ni kan. bila anak kita "gaul makanan suap ke mulut tanpa is kita masam muka stress" sebab anak menolak makanan.


"Anak dah ada SELERA MAKAN, macam nak makan semua benda kat dapur. Menitik juga la air mata tengok makin berisi tubuh dia. Dulu kalau tak pakai baju, nampak tulang rusuk"


Ini, kami perkenalkan serbuk #multivitamin Mealshake mudah bancuh. 

Apa bestnya serbuk ni ialah , ia ada mengandungi #almanna iaitu ACACIA GUM (fiber sumber probiotic) yang jadi sumber makanan bakteria baik dalam usus anak kita.
Maka, anak-anak akan lebih kuat menentang bakteria jahat dan akan lebih daya imun dari penyakit. Juga melawaskan (elak sembelit)

Mealshake Shaklee adalah mutivitamin berbentuk serbuk yang :
menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat.

Merupakan sumber serat terbaik dan juga mengandungi protein
Membekal kalsium harian yang diperlukan badan
Index Glisemik rendah membuatkan plukosa dilepaskan secara perlahan – lahan dan teratur bagi kegunaan sel badan.

Mealshake ni multivitamin lengkap dengan nutrisi untuk si manja
Untuk ibu ibu yg mengalami masalah si manja sembelit, kurang selera makan, mudah demam, atau yg gemar memakan makanan ringan, boleh ikhtiar dengan mealshake shaklee.


Kenapa Mealshake Shaklee?
🌸Rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak
🌸Sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun ke atas
🌸Sesuai untuk seisi keluarga
🌸Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga
🌸Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak
🌸Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
🌸Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
🌸Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
🌸Meningkatkan selera makan anak
🌸Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
🌸Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
🌸Amat bagus untuk kanak-kanak yang obesiti
Sangat mudah nak bagi anak-anak..sedap plak tu..buka penutup pun dah bau semerbak wangi vanilla..yummy

Mealshakes merupakan sumber protein yang lengkap dengan penambahan vitamin dan mineral. Ia membekalkan sembilan asid amino dalam nisbah yang seimbang untuk kesejahteraan tubuh anda dan seisi keluarga dan amat diperlukan dalam perkembangan kesihatan anda sekeluarga.







No comments:

Post a Comment